dissabte, 24 de gener del 2009

Divendres, 23 de gener de 2009

A la classe de tecnologia d'ahir el professor ens va dir que tots nosaltres haviem de comentar el blog al menys 1 volta en el curs, és a dir, que aquesta entrada ha de ser comentada per tots els alumnes de 3C (o alguna altra entrada).
També ens va comunicar el nou programa de classe. A partir d'ara les classes estaran dividides en 3 parts.
1a part: preguntes obligatòries sobre la classe anterior. Les respostes correctes sumen punts i les incorrectes, resten.
2a part: lectura del tema del dia i preguntes voluntàries sobre el que hem llegit.
3a part: explicació del tema del dia. (mesclada amb les preguntes de la 2a part)
Després d'aquesta petita explicació varem começar la classe seguint totes les parts del nou programa.

8 comentaris:

  1. Prou be, Marta. De moment ets la "jefa" del blog. Només dos detalls: hi ha una falta d'ortografia i no has comentat que la reestructuració en 3 parts afecta a les classes de teoria únicament.

    ResponElimina
  2. Ja he trobat la falta d'ortografia: varem s'escriu amb accent a la a (vàrem).

    ResponElimina
  3. Aquest és el meu comentari obligatori.

    ResponElimina
  4. Aquest es el meu comentari obligatori.

    ResponElimina
  5. Aquest dia no vaig venir a classe ja que estava malalt. Al dia següent em varen dir que hi havia un nou sistema per a fer les classes.

    ResponElimina
  6. Ningú us havieu donat compte de la falta "tenir que"? (Jo tampoc, ho reconec) Marta +2 (aquestes faltes no se t'han de passar)

    ResponElimina
  7. Aquest és el meu comentari obligatori.

    ResponElimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.